Proteoglikany – Nourkrin

Polityka zwrotów

1. Sprzedawca przyjmuje zgłoszenia i reklamacje oraz udziela informacji w zakresie produktu w formie ustnej, pisemnej bądź za pośrednictwem poczty i formularzy elektronicznych.

2. Przy składaniu reklamacji bądź zapytania należy powoływać się na numer zamówienia lub podać dane umożliwiające identyfikację Klienta.

3. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania kompletu informacji. Udzielenie odpowiedzi może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja.

4. Zwrot możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w Regulaminie.

5. Zwrotu płatności do donywanych kartą dokonujemy na ten sam rachunek z którego była transakcja pierwotna.

6. Klient zobowiązany jest do przesłania opakowania z produktem w nienaruszonym stanie, paragon lub fakturę stwierdzającego zakup danego produktu oraz wypełnionego formularza zwrotu w przeciągu 30 dni od daty dokonania zakupu. Reklamacje i zwroty bez przesłanych dokumentów potwierdzających zakup nie będą rozpatrywane.

7. Zgłoszenie reklamacji przyjmowane jest drogą mailową: zamowienia@trichopartner.pl. Zwroty przyjmowane są na adres: Trichopartner, ul. Kolejowa 43 lok U25, 01-210 Warszawa.

8. Kwota zwrotu to kwota za produkt pomniejszona o koszty przesyłki i koszty operacyjne tj. koszty związane z przygotowaniem towaru do wysyłki.

9. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni roboczych.

10. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z póź.zm.), Sprzedawca informuje, że Odbiorcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Decyduje data nadania przesyłki przez Klienta. Szczegółową procedurę regulują Warunki odstąpienia od Umowy.

11. Zwracany towar należy odesłać wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna na adres podany w niniejszym regulaminie. Klient zobowiązany jest do odesłania opakowania z produktem w nienaruszonym stanie.

12. Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stanowią procedury reklamacyjnej i nie wyłączają ani nie ograniczają w żadnym stopniu uprawnień Konsumenta wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej lub z tytułu gwarancji jakości (w zakresie towarów objętych gwarancją jakości). Reklamacje dotyczące zakupionych Towarów mogą być składane na zasadach ogólnych, w szczególności z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej lub z tytułu gwarancji jakości (w zakresie towarów objętych gwarancją jakości).

13. Na podstawie Art. 38 pkt.5 kodeksu o prawach konsumenta – ze względów higienicznych, otwarty suplement diety nie podlega zwrotowi.

14. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep dokonuje zwrotu należności za zakupiony towar i przesyłkę poniesionych przez Klienta w ciągu 14 dni roboczych, zgodnie z zasadami opisanymi w podpunkcie Regulaminu: Zwroty płatności i nadpłaty.

15. Nie wysyłamy pieniędzy kurierem.

16. Strony ponoszącej koszty przesyłki w przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy.

17. Płatności za zakupiony towar dokonywane są za pomocą platform tPay, Elavon, mBank PayNow, PayU.

18. Klient dokonujący wpłaty akceptuje regulamin operatora płatności tPay, Elavon, mBank PayNow, PayU.